Re: Co wybrac? Soltek SL-75DRV5 vs MSI KT3 ULTRA

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 12:39:07 MET DST

Użytkownik "jankes" <janin_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Tia! Hm MSI jest dobre ale tez dobry jest soltek

Ja też nie mówię, że Soltek jest zły. Montuje go większość firm w swoich
zestawach (częściowo ze względu na cenę), więc coś musi w tym być. Firmy też
nie chcą zbyt często serwisować parchowatych komputerów, więc wybierają to
co dobre, tanie i sprawdzone. Wiadomo: MSI nie wybiorą bo to sporo kosztuje.
A Soltek działa poprawnie, więc jest popularny. Ale mam do czynienia z
wieloma Soltekami w firmie - tylko jednak do domu wybrałem MSI. Poza tym:
technologia tak szybko się zmienia, że jeden model danej firmy jest do bani,
inny może bić na głowę wszystkie pozostałe.

Pozdrawiam,
Sniper