Re: Co wybrac? Soltek SL-75DRV5 vs MSI KT3 ULTRA

Autor: jankes (janin_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 07:54:05 MET DST

On Mon, 5 Aug 2002 14:26:03 +0200, "Sniper"
<Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:

>Moja propozycja: MSI KT3 Ultra. Od niedawna jestem jej szczęśliwym userem.
>Cudo. Niesamowicie stabilna. Jak na razie ani jednego zwisu. Mam nadzieję,
>że tak będzie do końca. Poza tym Soltek, to raczej inna liga - stanowczo
>okręgówka w porównaniu do MSI czy Asusa z ekstraklasy.

Tia! Hm MSI jest dobre ale tez dobry jest soltek teraz mam solteka
75-KAV od roku i powiem ci ze moze z 5 zwisow bylo ale znalazlem
przyczyne i od tej pory czyli chyba od pol roku ni widu ni slychu
chodzi jak ulal:) A na nim jest postawiony w 80% pracy server a jak
nie to chodzi jako zabawka!:)))
Ale nie bede mowil ze MSI jest zly jest ok a co wybierze sobie ten
gosciu co sie pytal to jego sprawa!:)

--
Pozdrawiam Jankes