Re: jaka drukarka

Autor: < eMKa > (emka_at_alert.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 08:14:54 MET DST

> Ja ostatnio kupiłem na Allegro Canon BJC-7000. Rewelacja - płaskie
> prowadzenie papieru - możesz drukować na płytach CD. Pozatym praktycznie
100% zadruk A4.

HP też zadrukowują na płasko, może trochę większy dolny margines.
Nie wiem jak ten Canon, ale zawsze słynęly z tanich tuszy, ale starczających
na 5 kartek (w przenośni oczywiście).
Ja sam zastanawiam się nad kupnem HPka, ale chyba postawię na 5550.
Ma wyższą rozdziałkę, fajny wygląd i chyba USB 2.0.

eMKa

PS.
Dane techniczne wszystkich modeli znajdziesz na sronie HP,
łącznie z powierzchnią zadruku.