Re: Jak to jest z ta Barracuda IV - dzięki wszystkim

Autor: mar00ha (mar00ha_at_#no_spam#w.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 08:23:52 MET DST

Użytkownik <piotr19772_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !!!
>
> Dzięki wszystkim za szczere wypowiedzi i pomoc w osišgnieciu celu
czyli
> zakupu twardego Seagate Barracuda IV
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))
> Jeœli ktoœ ma jeszcze jakieœ pożyteczne informacje na temat tego
dysku to
> bardzo proszę :)

BIV w kieszeni nie polecam z powodu braku wentylacji(lub nienajlepszej
wentylacji mimo wiatraków).
Jezeli zamontujesz go w obudowie(najlepiej z przestrzenią z góry i
dołu) to nie powiino być żadnych szopek. U mnie BIV80GB siedzi sobie w
obudowie, obudowa nie ma dodatkowych wiatraków i temp. HDD utrzymuje
się w granicach 38-40st.C(płyta podobnie, a procek 47-55 w upały).
Dysk ten nagrzewa się straszliwie tylko podczas formatowania-polecam w
otwartej obudowie formatować; albo podczas straszliwego
katowania(np.defrag).

mar00ha