Re: Menu wyboru DOS&WINDOWS 98

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 06:44:20 MET DST

>Mam małą prośbę. Czy ktos mógłby mi powiedziec jak zrobic małe menu wyboru
>systemów. Chodzi mi o DOSa 6.22 i Windowsa 98. I czy wogóle coś takiego jest
>mozliwe. Dzięki z góry.

ntg.

Mozna to zrobic tylko na w98, dos6.22 nie jest potrzebny.

W msdos.sys jest taki wpis BootGUI=1 zamieniasz 1 na 0 i od tej pory
windows defaultowo wystartuje w trybie ms-dos, okienka uruchamiasz
poleceniem win.

Teraz wystarczy zrobic klasyczne menu startrowe w config.sys i
autoxec.bat i po sprawie.

Zeby uzywac dwoch sytemow to o ile kazales go zachowac w czasie
instalacji w98 to odpowiada za to BootMulti=1

januszek