Re: Dysk zewnetrzny jak podlaczyc ?

Autor: sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 23:52:13 MET DST

"G.B." <grzebrze_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> Witam,
>
> Moj problem polega na tym ze czesto musze zabierac prace z komputera
> zakladowego do domu, jednak w pracy nie mam kieszeni (i na pewno mi jej
nie
> zaloza), a komputer jest zaplombowany. Widzialem w sprzedazy kieszenie
[...]
> podlaczenie bylo niezawodne i umozliwialo szybkie podlaczenie (USB ?).

Jak danych nie masz za duzo to digital pen czy cos takiego, takie gowienko
wyglada jak dlugopis z jednej strony ma usb i potrafi zabrac chyba 32MB albo
64MB moze sa wieksze.
Da sie kupic bez wiekszego problemu, mozesz tez moze np kupic CF jakis 128MB
i czytnik pod USB ale cena tego chyba wieksza niz kieszeni zewnetrznej.
No i wreszcie wynajac miejsce na jakims edysku internetowym i tak przenosic
dane o ile lacze w domu masz sensowne.