Overclocking 1,2@??

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 22:37:39 MET DST

Czesc
Wlasnie wzialem sie do podkrecania mojego sprzetu:
Epox 8KTA3PRO
Athlon TB 1,2GHz
B IV 80GB
RIVA TNT2 M64
384 ramu ( noname , ale 133 )

Wszystko fajnie. Zmienilem sobie napiecie Vcore na plycie glownej ( bo w
biosie sie nie zmienia :) , no i puscilem mojego poczciwego Athlonka na
10,5x133=1400 i ... dziala. No , ale ze w miare jedzenia apetyt rosnie , to
sie zachcialo wiecej. 11,5x133=1533MHz no i ... qpa. Przy Grump'ie ( takie
cos co siedzi w MBR i moge z niego zaladowac LINUXA lub WINBLOWSA ) pojawia
sie napis "disc read error" , no a potem zwiecha i caly czarny ekran
zawalony literka "P" :). Chcialbym uzyskac na procku wyzsze taktowanie tylko
sam juz nie wiem jak. Na spotach reklamowych w/w plyty glownej pisali , ze
da sie na niej podkrecic TB1,2_at_2,0 ( ale nie ze wzgledu na to zakupilem ten
zestaw ), ale jak to zrobic??????????

Za wszystkie sugestje dziekuje :)

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]