Re: Microcom DeskPort 56K

Autor: Konrad Brywczyński (konrad_at_brywczynski.tk)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 19:10:18 MET DST

Użytkownik <ak_at_wroc.vulcan.pl> napisał (a):

> O to ja mam pytanie przy okazji... ma także ten modem (nawet dwa) i
> mi toto zawiesza W2k jak ktoś do mnie dzwoni.

Niestety, jak go miałem, to używałem Me, a od roku siedzę na stałym,
a modem (Omena, bo Microcom się - jako rzekłem) spalił wkładam, jak
mam faks do wysłania. :-)

--
Konrad J. Brywczyński       Bus station is the place where bus stops.
konrad_at_brywczynski.tk	  Trainstation is the place where train stops.