Re: Max temp. procesora???

Autor: Narcyz Knap (narcyz.knap_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 19:16:29 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> napisał w wiadomości:
> Jesli wymieniac radiator to tylko na taki , ktory ma od gory kwadrat
> 8cmx8cm. Jesli dookolo proca sa kondensatory to musi byc taki
> rozszerzajacy sie u gory. Wentylatory 8cm sa duzo wydajniejsze , przy
> duzo nizszej predkosci obrotowej niz 5 cm.
> Miejsce na wentylator u dolu przodu obudowy jest raczej na pewno 8cm.
> Miejsce na wentylator od tylu pod zasilaczem a kolo procka moze byc
> na mniej niz 8cm.
> Ogolnie im wiekszy wiatrak, tym mniejsza predkosc obrotowa i mniejszy
> halas ale tez wieksza wydajnosc!

Dzieki Stary :) Juz po zawodach. Proc mi wysiadl (chyba skruszylem rdzen
probujac docisnac lepiej moj wentyl - GoldenOrb (: Wymienilem CPU na
uzywanego Athlona 750 i nowy wentylator - tala piramidka jak opisales z
miedziana podstawka. Teraz mam 45-46 st. C na procesorze. Cool :)

--
Narcyz Knap, MD
Dept. of Medical Chemistry, Medical University of Gdansk, Poland