Re: Athlon XP-MP na GA-7DPXDW-C

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 15:56:00 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu_at_tu.nie.ma> napisał w wiadomości

> Zamalował mostek L5 klejem przewodzącym prąd, wrzucił na płytę pamiątke
ECC
> i grafike i... nic. Płyta jest ciemna.

Chyba mam pomysł: skopaliście procesory. Nowa seria Athlonów posiada
zabezpieczenie przed podkręcaczami o doświadczeniach z Athlonami z serii
1400+. Tutaj nie wystarczy już proste połączenie mostków. Niektóre mostki
trzeba przeciąć, inne zlutować (zamalować), potem zalać klejem izolacyjnym i
połączyć mostki znajdujące się wyżej od tych poprzednich. Tak w ogóle to
jakaś piekielna kombinatoryka się teraz porobiła. Widziałem jakiś czas temu
w CHIP'ie jak zrobić to krok po kroku - wyglądało to nieciekawie, więc sobie
odpuściłem.

A drugi pomysł: zobaczcie, czy na innym procu płyta się odpala. Poza tym:
kiedyś płyty typu DUAL posiadały osobne banki pamięci dla obu proców i nie
startowały, jeśli każdy z nich nie posiadał co najmniej jednej kostki RAM.
Może to ten problem?

Pozdrawiam,
Sniper