Re: Jak to jest z tą Barracudą IV jeszcze raz ja

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 15:45:44 MET DST

Użytkownik <piotr19772_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Seagate Barracuda IV 40 GB nie wim czy system mi wydoli z chłodzeniem ;D
> tego dysku każdy mówi co innego że się grzejš inni że to nie prawda ;)

Ci którzy mówią, że się nie grzeje prawdopowobnie mają tylko jeden dysk i
jakiegoś sidziaka - więc im się grzeje mniej. Ja mam w pudle 5 dysków i
Barracuda IV 80 GB grzeje się niegorzej niż czajnik. A w pudle mam 8
wentylatorków (największy 16 cm średnicy - prawdziwa kosiarka do palców).

Pozdrawiam,
Sniper