Re: przegrywanie z kompa na kasetę video...

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 15:33:17 MET DST

> A co z dźwiękiem ?
> Chodzi mi o to, że chciałbym troszę podrasowaćfilmy z wakacji i
przegrać je
> ponownie na kasetkę, W mojej karcie dźwiękowej jest tylko standard,
czyli
> wyjście na głośniki, mikrofon i trzecie którego nie kumam, ale we
wszystkich
> kartach są trzy wyjścia. :) No i nie wiem czy to się nadaje do
takiego
> montażu?

To trzecie to prawdopodobnie line in, czyli wejscie sygnalu liniowego.
Tego w tym celu i tak nie uzyjesz.
Generalnie sygnal audio musisz brac z karty dzwiekowej z tego wyjscia
glosnikowego i tu juz musisz sie pobawic dobierajac odpowiednio
glosnosc na mikserzekarty dzwiekowej , tak, zeby nie bylo za cicho i
zeby nie przesterowac wejscia na magnetowidzie. Jesli zas chodzi o
"podrasowanie" tego dzwieku to... hmm... no coz... z tego co piszesz
karta dzwiekowa najwyzszych lotow nie jest... z drugiej strony nie
wiem tez co chcesz z tym konkretnie robic, ale jesli chodzi o korekcje
graficzna dzwieku, to radzilbym poprostu wlaczyc szeregowo (pomiedzy
karte dzwiekowa a video) jakis korektor dzwieku, jesli takowym moglbys
dysponowac... Juz z przejsciowkami i kabelkami musisz sie sam pobawic,
moge ewentualnie opisac jak nalezaloby to zrobic, jesli powiesz mi
jakie masz wejscia do miksera. Jesli potrafisz lutowac kabelki do
wtyczek to spokojnie sobie ze wszystkim poradzisz. I nie przerazaj sie
tandeta takiego rozwiazania! Kiedys tak robilem jak mialem kiepska
karte i rezultaty byly naprawde calkiem zadowalajace! Nie jest to moze
dzwiek HiEnd, ale tego i tak nie mozesz oczekiwac od nagran VHS
wiec... Powinno Cie to zadowolic.:)
Pozdrawiam!
Aik