Re: przegrywanie z kompa na kasetę video...

Autor: >netoperek< (netoperek_at_terramail.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 14:20:20 MET DST

Użytkownik "ktrace" <ktrace_at_cod.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik >netoperek< <netoperek_at_terramail.pl> w wiadomoœci do grup
> dyskusyjnych napisał:ailpj2$43t$1_at_news.tpi.pl...
> : Czy jest możliwe przegrywanie z kompa na kasetę video? Jełœi tak to za
> : pomocš jakiego sprzętu ?
> :
> jelsi masz wyjscie video w karcie graficznej mozesz podlaczyc to pod video
> nagrywac
> ktrace

A co z dźwiękiem ?
Chodzi mi o to, że chciałbym troszę podrasowaćfilmy z wakacji i przegrać je
ponownie na kasetkę, W mojej karcie dźwiękowej jest tylko standard, czyli
wyjście na głośniki, mikrofon i trzecie którego nie kumam, ale we wszystkich
kartach są trzy wyjścia. :) No i nie wiem czy to się nadaje do takiego
montażu?