Re: Sono

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 12:24:09 MET DST

Użytkownik "Scorpin" <pakasta_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Mam mozliwosc kupna plyty SONO PB1408 z Celeronem 333.
> Wobec tego chcialbym zapytac czy warto w nia zainwestowac
> i na ile byscie ten zestaw wycenili ?

ODRADZAM!!! Nie kupuj tego. Mój kumpel miał identyczną płytę z Celkiem 500.
Nie wiadomo czego, nie chciały na niej działać żadne karty graficzne na AGP.
Próbowaliśmy milion sposobów, nic nie pomogło. Testowaliśmy ze 20 różnych
kart - kicha. Do tego system wiecznie był niestabilny - po prostu nie dało
się na tym pracować. W końcu po pół roku męczarni kumpel sprzedał ten
wynalazek (płyta + proc) za 200 zł. Jeśli kupisz ten szajs, stracisz i nerwy
i pieniądze.

Pozdrawiam,
Sniper