Re: kondensatory na plycie

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 12:28:19 MET DST

> Idź do pierwszego-lepszego majsterkowicza-elektronika i niech ci wymieni
te
> kondensatory. Po wymianie będziesz miał rok, dwa spokoju. Wymieniałem już
> takie kondensatory kilka razy. Na "zwykłe" oczywiście i zwykłą lutownicą
> transformatorową (taką samą jak do sprzętu RTV...).

no wlasnie taka zwykla lutownica to sie troche balem bawic, zbyt duza
temperatura, ktora moglaby uszkodzic plyte, albo jakis uklad na niej....

a z drugiej strony, plyta caly czas dziala ok, wiec czy jest sens w niej
grzebac? czy poczekac az calkiem te kondensatory zdechna? (bo to wlasnie
pytanie chodzi mi po glowie)

pozdrawiam
tomasz stankiewicz