Microcom DeskPort 56K

Autor: Johny Walker (14021973_at_poczta.fm)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 12:22:29 MET DST

Witam, po piątkowej burzy chyba padł mi modemik ( przy okazji padł mi tez
zasilacz ale go już wymieniłem ). Objawem niedziałania modemu jest to, że
podaje komunikat, że brak mu sygnału linii telefonicznej, choć linia jest
podpięta i na 100% jest sprawna ( działa na niej telefon). Dodam jeszcze, że
w Panelu sterowania jak da się diagnostykę modemu to pokazuje, że
"Urządzenie działa poprawnie ).

Ja już zgłupiałem, powie mi ktoś czy ten modem się faktycznie spalił ( np.
sama jego część analogowa) czy może coś trzeba poprzestawiać.

Przed burzą działał poprawnie.

Może też ktoświe ile kosztuje taki typ modemu ??? Zmieszcze się w 50zł???