Re: Z jakich części komp?

Autor: W Z (wojtas_z_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 22:57:44 MET DST

Użytkownik Webmasterek <webmasterek1_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aiihma$8vr$1_at_news.tpi.pl...

> czy allegro się
> opłaca i czy jest bezpieczne

Czy opłaca się zależy od przypadku ale co do bezpieczeństwa....
zamówiłem kiedyś od kolesia o ksywie MUGO bateyjke do T10 nie ważne ile
zapłacięłm aale po paru dniach przyszła przesyłka ... tylko bateria była
słabsz ( duuuzo mniejsza pojemość) od tej którą zamówiłem.
niestety ALLEGRO może co nawyże udostępnić materiały (logi) dla potrzeb
procesu sądowego ale nic więcej.. więc pozostał mo tylko zbluzgać MUO na
jego komentarzach i korzystać z mniejszej baterii (koszta procesu były by
wieloktornie większe niż cena baterii)

podzr
WZ
P.S. jak ktoś chce kupić coś od MUGO to pozdrówcie go od Znania :)))