Z jakich części komp?

Autor: Webmasterek (webmasterek1_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 08:26:07 MET DST

Witam!

Wpadłem do was, żeby doradziliście mi z jakich części kupić komp(bo ja mało
jestem obeznany w tych tematach). Ma on być używany w:
-50% do gier(q3, nwn)
-30% internet
-10% praca(tworzenie stron www, grafika)
-10% nauka
Cena nie powinna przekraczać 3500 zł
 z bezpiecznym dla oczu monitorem
cdrom z dvd
karta grafiki z wejściem telewizyjnym

i jesce 1 pytanie, gdzie najrozsądniej kupować i opłacalnie(czy allegro się
opłaca i czy jest bezpieczne)
to chyba wszystko, czekam na odpowiedż(najlpiej jakby podaliście mi częsci
"od myszki do płyty głównej" czyli wszystkie:D)