Re: Co sądzicie o AC 97

Autor: dexter (damianbiskup_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 11:57:36 MET DST

Użytkownik "Jarek" <pankot_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Według mnie AC 97 jest przeciętny,ja żadnych trzasków nie słysze,w biosie
go
> możana wyłączyc i posadzić prawdziwą kartę na pci - co w końcu raczej
> zrobię.
> Poza tym pojęcia nie mam jak ustawić na AC 97 dźwięk w Dosie.

Jeśli ktoś nie jest bardzo wymagający, to spokojnie ac97 mu wystarczy.
A co do DOS'a to jest to bardzo zagmatwane, bo pomimo tego że jest emulacja
Sound Blastera, to nie zawsze działa. Jeśli ktoś używa jeszcze DOS'a (chyba
tylko do starych, kultowych gier) to polecam programik o nazwie VDMSound -
nie ma żadnego problemu z uruchomieniem dźwięku w Dos'ie.

Pozdrawiam
Dexter