Re: Port USB i drukarka

Autor: Rafał (lafarek_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 11:10:36 MET DST

Użytkownik "ulf" <ulf_at_dgt.com.pl> napisał w wiadomości

> obluga usb jest dopiero od win98se, ale nie podejme sie stwierdzenia, ze
> jest to obsluga w pelni poprawna. zatem patche beda niezbedne. wiecej
> informacji na temat problemow z obsluga usb mozna zanlezc np. na
> stronie: http://www.usbman.com

Problem tkwi w niepoprawnej kolejności instalowania drukarki i driverów
Najpierw instalujemy sterowniki z płytki i dopiero w momencie gdy program
zażąda podłączenia drukarki do kompa łączymy ją przewodem usb .
W Twoim przypadku nalezy najpierw odinstalowac oprogramowanie hp i
zainstalować
w wyżej wymienionej kolejność ( Musisz jeszcze dla pewność przed instalacją
wejść do trybu awaryjnego
i usunąć drukarke hp z menadżera urządzeń ). I pamiętaj musisz mięć ją
odłączoną.

Pozdrawiam . Rafał