Czy jest ktoś komu udało się włączyć ICS

Autor: bolek (bolek_at_op.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 11:24:38 MET DST

Witam Serdecznie.
Nie mogę za chiny włączyć pomyślnie usługi Internet Connection Share czyli
po naszemu udostępnianie połączenia internetowego. Nie wiedzieć czemu Winda
dla sieciówki, która ma udostępniać nie nadaje IP, trzeba to robić ręcznie.
Ale nawet jak ja nadam 192.168.0.1 to i tak komputer drugi nie widzi netu,
ale oczywiście pinguje obydwie karty (macierzystą i udostępniającą).
Dodam też, że kiedyś mi to działało, ale wówczas w sieci pisało (protokół
macierzysty i udostępniany) obecnie zaś nie pisze.
Chyba jedynym wyjściem jest postawienie serwera na FreeBSD, który dawał by
tę maskaradę a nie ten windołs.
Szczegóły:
komp1 udostępniający: winda 98 SE Pl, sieciówka intel (192.168.1.100),
sieciówka zgodna z NE 200 IP dałem 192.168.0.1
komp 2 chcący neta: winda 2000, tcp/ip jest, IP nie nadawałem, ale jak nadam
192.168.0.2. to pinguje obydwie sieciówki z 1 kompa.
Czy ktoś pomoże ??? Proszę o maile na adres:
pawelek456_at_o2.pl