Re: Haslo ARJ

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_pocztaSPAMonet.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 00:23:12 MET DST

Krzys_iek wrote:

> [...]
Weź jakiegoś ARJa (jest na większość komputerów oraz OSów) i wykasuj
trochę zawartości...

> --
> ZAPRASZAM: www.NieTaGrupa.prv.pl

1) No to podaj właściwą grupę, bo ja jej nie znam ;-(
2) Czemu nie napisałeś nic w odpowiedzi? Ach racja, jest jakiś podpis
(na szczęście Netscape nie wycina podpisów ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|