Re: karta grafiki - monitor 19" - Athlon XP1600+

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 23:20:50 MET DST

klapton wrote:

> 1.bardzo malo
> 2.na dlugo
> (mam sprawne technicznie karty grafiki sprzed 8 lat)
>
> proponowane karty grafiki to nieporozumienie

Hę ? Jeżeli na długo i do gier, to raczej potrzebujesz karty z pełnym
wspomaganiem 3D; jedyna karta ze wspomaganiem DirectX 9 to obecnie
Radeon 9700 , na którego zgaduję Cię nie stać (pkt 1.) , a karty z
pełnym wpomaganiem DirectX 8.1 to właśnie te, które wymieniłem. Jedyna
tańsza, która spełnia ten warunek to GeForce3; ale tutaj na jakość
grafiki odpowiednią do 19" monitora raczej nie licz - chyba że bardzo
starannie wybierzesz. I nie licz, że będzie za 8 lat obsługiwać jakieś
ówczesne _gry_.

B.