Re: .KUPILEM SPRZET - problemy

Autor: iNv (inve_at_poczta.onet.plSPAM)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 11:47:17 MET DST

> Najprawdopodobniej masz albo zle zezworkowane dyski, albo zle podlaczone
do
> tasm - autodetekcja powinna trwac nie dluzej niz sekunde. A co do opcji
auto
> w biosie to nie wyglada tak jak w starych wersjach biosu. Musisz wybrac
> urzadzenie na danym kanale (np. IDE Primary Master - obok powinna byc
> wypisana nazwa wykrytego urzadzenia) i dopiero wtedy masz do wyboru opcje
> 'auto' i 'user'. RTFM.

dysk mam tylko jeden wiec odpada raczej zle ustawienie zworek, jest jedna
ustawiona na master. Do dysku jest podlaczony kabel IDE oraz zasilanie a to
wszystko do pierwszego portu IDE na plycie glownej.

Chyba raczej cos z tasmami, ale nie wiem, co? czy mozliwe jest ze ten
problem powoduje zbyt mocno "skrecona" tasma? Wszytkie porty podociskane
wiec nie mam juz wiecej pomyslow co to mogloby byc.
W biosie tez probowalem cos poustawiac, ale nie bardzo widze tam jakies pole
do manewru...

Strasznie to wszytko irytujace gdy sytem 40 sekund wlacza auto detekcje...

pozdrawiam
iNv