Re: Już zgłupiałem: LiteOn czy Teac?

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 23:26:25 MET DST

Użytkownik "Doman" <DomansMail[NoSpam]@Gazeta.Onet.Pl> napisał w wiadomości
news:akon40$87s$1_at_news.polbox.pl...

> LG 40/12/48 :)

hehe moze dostane po glowie jezeli chodzi o LG ,ale napisze moje
spostrzezenia. Jako ,ze pracuje w firmie komputerowej , to mam mozliwosc
przetestowania nagrywarek. Bralem pare razy do wlasnego uzytku Plextora
,Teaca i mocno sie zawiodlem. Padaly mi plyty , nie moglem robic za wiele na
kompie przy wypalaniu. Raz wzialem LG i sie niezle zdziwilem . Taka firma ,a
ani jedna plyta mi nie padla!! W dodatku swobodnie moglem gadac na gg
,buszowac po www. Nic nie padalo. Bylem w szoku. Testowalem rozne modele x24
x32 x40. Fakt ,jako ze nagrywarki mialem na pare dni to jedynie czego nie
moge stwierdzic jak to jewst z zywotnoscia tego sprzetu. No ale gwarancja na
2 lata :) I zeby nie bylo ,ze jestem jakis milosnik LG. Sam nie posiadam
nagrywarki wiec zeby nie bylo ,ze chwale bo kazdy zachwala swoje. Malo tego.
Widzialem co cd-ki LG robia z plytami. Widzialem juz pare egzemplarzy z
plyta ala puzle x100 :) Nigdy bym nie kupil CD LG ,ale nagrywarki
.......calkiem inny temat

--
pozdrowienia
MarkX