.KUPILEM SPRZET - problemy

Autor: iNv (inve_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 21:27:16 MET DST

Witam
kupilem sprzet wlasnie nowy(MSI K7T266 Pro2-A) i podlaczylem do niej duronka
650 (stary, ale tylko na jakis czas bedzie)
Coolera mam firmy trace do 1.4 Mhz

Problemy ;)
1. gdy wlaczam kompa (bios ami) system pisze cos w rodzaju
Auto-detecting primary drive - press esc to skip

myslalem ze tak tylko za 1szym razem bedzie ale jest tak za kazdym restarte
kompa! przez to komp wlacza mi sie 2 minuty, dziwne... w biosie wszystko
poustawiane niby dobrze, niestety nie ma tam chyba opcji auto-detect'u
a moze sie myle? czy to moze byc cos zle podlaczone?

2. raz program pc alert mi wyswietlil ze moj wiatraczek (na 2 sekundy)
osiaga tylko 330 obrotow, teraz juz jest ok, ale sie troche przestraszylem
bo alarm na caly dom sie podniosl, czy to mogla byc jakas chwilowa "awaria
programu? slyszalny byl caly czas na tym samym poziomie...

na koniec BARDZO przepraszam za chaotycznie napisanego posta ale komp
jeszcze wymaga konfiguracji a potrzebuje pomocy (z biosem glownie), w razie
potrzeby podam wiecej szczegolow

pozdrawiam
iNv
---nawet siga jeszcze nie zdazylem importowac ;))) ---