jakas stara karta graficzna do divx na tv - co polecacie?

Autor: t3xz (tecks_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 20:14:58 MET DST

Sytuacja jest taka, ze posiadam Matroxa G400 w jakiejs tam podstawowej
wersji, czyli bez wyjscia video. I chcialbym ogladac divxy na telewizorze.
Poniewaz za cholere nie mam ochoty sie pozbywac matroxa ze wzgledu na jakosc
obrazu, to jestem zmuszony kupic jakas druga karte graficzna na PCI.
Pytanie - czy sa jakies stare karty graficzne na PC z dobrej jakosci
wyjsciem video i ktore poradza sobie dobrze z odtwarzaniem divx (celeron
900). Prosze o szybka odpowiedz, bo jutro wybieram sie na gielde i chcialbym
miec juz jakies 'typy'. Dodam, ze chce na to wydac jak najmniej kasy -
powiedzmy 80 zeta ;-)

pozdrawiam
t3