Radeon 7500: Sapphire, XPower czy Apollo?

Autor: JRT (tyszek_at_hoga.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 13:44:19 MET DST

Niestety, musiałem zwrócić do sklepu świeżą kartę Radeona 7500 (produkcji
Sapphire'a). Trafił mi się jakiś trefny egzemplarz który nie mógł wyciągnąć
więcej niż 60 Hz odświeżania monitora. Szkoda, bo polubiłem tą kartę.

Zaproponowano mi z braku Sapphire'a w hurtowniach wymianę na 7500 produkcji
Apollo lub XPower'a.

Jak te produkty mają się do Sapphire'a? Brać już teraz coś z tych dwóch czy
czekać (nie wiadomo ile) na Sapphire'a? Macie jakieś doświadczenia? Dajcie
znać...

Pozdrawiam
Robert Tyszek
tyszek_at_hoga.pl