drukarka usb kombinowanie w lpt1 jak?

Autor: sleepindog (let_at_sleeping.dogs.lie)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 11:04:19 MET DST

dostalem w robocie drukarke - lexmark 1200dpi color dobra?
mam nadzieje ze obustronnie trafi z drukowaniem:) ale mam problem.
niestety obudowie komputera nie mam wyjscia na ten port.
tak ze slinka cieknie do ziemi, a drukarka czeka.
pytanie mam. niewygodnie mi bedzie rozkrecac komputer.
(znowu srubki... mordownia) moze jest jakas przelotka
usb->lpt ze podlacze to pod lpt i przede wszystkim: czy bedzie dzialalo?