Komputer - OUT !!!

Autor: Piotr Strychalski (strysiu_at_interia.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 11:05:53 MET DST

Kilka dni temu pisałem o problemach z zasilaczem.
Został on mi wymieniony na nowy niestety po włączeniu i pracy przez ok
3 godziny, komputer się wyłączył i nie chciał włączyć. Uruchamaiały się
wszystkie wiatraki ale komputer pozostawał "martwy". Po upływie ok
12-14 h włączył się znowu, lecz gdy go znowu wyłączyłem znowu nie
chciał się włączyć poczym po ok godzinie włączył się kilka razy pod
rząd (cały czas mówie o całym komputerze). Także nie wiem co o tym
sądzić, gdyby cały czas nie działał wymieniałbym poszczególne elementy
a takto nie wiem.

Proszę o radę.
S T R Y S I U

my configuration :