Pomocy! Nowy dysk 40G i ograniczenie do 4096C?

Autor: DeGen (degendan_at_wp.pl.com)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 08:52:07 MET DST

Witam.
Moze wiecie jak usunac ograniczenie dla 4096 cylindrow? Kupili mi do biura
nowiutkiego Maxtora 40GB i co sie okazalo...Okazalo sie qwa ze plyta glowna
w moim komputerze (shuttle HOT-637A) nie obsloguje dyskow powyzej 33GB.
Zrobilem flashowanie (choc mi nie wolno) dodalem nowe sterowniki IDE...
i...DUPA. Teraz bede go musial oddac jakiemus kierowniczynie zeby mial na
czym "karty pracy" przechowywac (we Wricie pisane zreszta). Ostatecznie
poszedl bym na te 33 GB ale ten dysk za bolca nie chce byc Master.
Pomozecie?
Grzegorz