ATi 7500 8500 - TV-Out

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 08:51:19 MET DST

Witam,
mam pytanie glównie o taką rzecz :
obecnie mam GF2MX z TV-Out (obraz nawet nawet 5 m zwyklego kabla caly czas
podlączone do kompa), ale planuje wymianą na jakies ATi
zalezy od finansów (7500, 9000, 9000Pro, 8500Le or 8500) i mma pytanie do
uzytkowników tych kart (nie wiem czy dotyczy to wszsytkich chipsetów, bo np.
9000 nie ma juz osobnego ukladu do TVOut)
czy w tej karcie moge miec podlączony kabel TV na stale i czy podczas
wlaczania kompa nie będzie mi np. odpalal sie monitor w 50Hz, ta kaby
dostosowac sie do telewizora ???
jak to jest w opcji klonowania obrazu na TV i przy dualview ??

a i jka wygląda sprawa popularnych marginesów ?? co karta robi ?? z obrazem
aby dostosowac go do PAL ok 720x540 (czo kolo tego) ?? obcina np. z 800x600
czy skaluje ???

nie ukrywam ze polączenie GF2MX z programikiem TVCC2000 bylo bardzo wygodne,
ale chodzi mi o wydajnosc w grach i o mozliwosc pracy na monitorze podczas
odtwarzania filmu DivX na TV

pozdrawiam