Re: czy to sie nie pogryzie? - ocena konfiguracji

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 20:20:15 MET DST

tomek_sz'remove_it'@interia.pl (Tomasz_Sz) napisał(a):

>Moim zdaniem co by sie w tej chwili nie kupilo z dyskow popularnych
>producentow to i tak bedzie to dobry wybor.

Nie zawsze. Samsung jest popularnym producentem dysku, ale
zakup dysku tej marki nie jest wcale dobrym wyborem.

>Przeciez nikt nie
>zagwarantuje, ze np za 2 lata tak zachwalana dzisiaj BIV czy Maxtor
>nie zacznie sie sypac...

Zgoda. Tylko jest cos takiego jak statystyka. Statystycznie rzecz
biorac wieksza jest szansa na dluzej krecacy sie dysk w przypadku
np. Maxtora niz IBM'a czy Samsunga. Reszta zalezy jak sie trafi
w egzemplarz.

> (w upadek Maxtora raczej nie wierze :-))))
>w tyle kompow juz je upchalem ze jakby cos sie dzialo to by mnie juz
>dawno zlinczowali :-)))

Heh, to ja tak rok temu znajomym fuji polecalem, na szczescie
dzis mi wspanialomyslnie wybaczaja :-)

Andy