Re: czy to sie nie pogryzie? - ocena konfiguracji

Autor: Tomasz_Sz (tomek_sz'remove_it'_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 10:59:35 MET DST

wet_12_at_poczta.onet.pl dnia 29 sie 2002 napisał:

> IBM-y przestały być niezawodnymi

Widze ze od wpadki z DTLA 30GB naprawde jakies dziwne stereotypy
wszystkim sie ubzduraly.
Z dyskami nigdy nie ma nic pewnego, wystarczy spojrzec na zachwalane
jeszcze przed rokiem-poltora przez coniektorych grupowiczow chociazby
Fujitsu 20-40, ktore teraz wlasnie stosunkowo czesto lubia padac
(u mojego znajomego tez odmowil posluszenstwa :-[ )
Cale szczescie ze obejmuje je gwarancja :-]
Moim zdaniem co by sie w tej chwili nie kupilo z dyskow popularnych
producentow to i tak bedzie to dobry wybor. Przeciez nikt nie
zagwarantuje, ze np za 2 lata tak zachwalana dzisiaj BIV czy Maxtor
nie zacznie sie sypac... (w upadek Maxtora raczej nie wierze :-))))
w tyle kompow juz je upchalem ze jakby cos sie dzialo to by mnie juz
dawno zlinczowali :-)))

--
Z pozdrowieniami,