Re: RAID - pytań kilka

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 17:22:13 MET DST

Uzytkownik "Tomasz" napisal:

> Tak sie zastanawiam jesli z infortrendem (specjalizowana
> karta uwscsi) sa takie jaja to moze i te promisowe
> raidy ide maja takie same humorki?

Maja, maja, ale jak tak kombinujesz to co sie dziwic. Jak montujesz RAID'a a
potem rozpinasz mu dyski, to prawie kazdy pseudo RAID na HPT czy Promise sie
rozsypie. A z doswiadczenia wiem, ze moga przy tym ucierpiec równiez inne
dyski, nie majace z tym RAID'em nic wspólnego. Najgorsze doswiadczenia mam z
Windows ME.

Pozdrawiam,
Sniper