Re: Sposób oznaczania głowic TV

Autor: Arkadium (arkadium_at_2com.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 16:44:50 MET DST

Wilk, Kazimierz wrote:
> Witam grupowiczów,
> Mam taki problem z głowicami do tunerów TV jako kart do PC.
> Jest sobie tuner z głowicą np. TPI8PSD01P albo TPI8PSB02P albo jeszcze

Najpopularniejsze są tunery na układach Philipsa i Temic'a (TPI... to
Temic)
i szczerze mówiąc kart na innych układach jeszcze nie widziałem (don't ha
ha)

> inną i chodzi o to że nie mogę nigdzie znaleźć jak rozszyfrować te
> oznaczenia. Z tego co ustaliłem to są to głowice firmy "LG Innotek",

coś nie bardzo te ustalenia...

> Wiem że w tych oznaczeniach jest zakodowane czy dana głowica jest
> przystosowana do odbioru np. PAL BG albo PAL DK albo też obydwu, albo
> jakiegoś NTSC, albo jeszcze innego albo ma też obsługę pasma radiowego
> FM, albo też nie ma itd itp.
> Proszę o pomoc gdzie mogę znaleźć takie informacje.

google.com
http://wombat.ict.pwr.wroc.pl/dydaktyka/multimedia/tv/tunery.htm

--
Arkadium arkadium_at_2com.pl GG#4478536