Sposób oznaczania głowic TV

Autor: Wilk, Kazimierz (Kazimierz.Wilk_at_domdata.com)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 12:00:58 MET DST

Witam grupowiczów,
Mam taki problem z głowicami do tunerów TV jako kart do PC.
Jest sobie tuner z głowicą np. TPI8PSD01P albo TPI8PSB02P albo jeszcze
inną i chodzi o to że nie mogę nigdzie znaleźć jak rozszyfrować te
oznaczenia. Z tego co ustaliłem to są to głowice firmy "LG Innotek", ale
na stronie producenta jakoś nie bardzo znalazłem informację o takich
głowicach.

Wiem że w tych oznaczeniach jest zakodowane czy dana głowica jest
przystosowana do odbioru np. PAL BG albo PAL DK albo też obydwu, albo
jakiegoś NTSC, albo jeszcze innego albo ma też obsługę pasma radiowego
FM, albo też nie ma itd itp.
Proszę o pomoc gdzie mogę znaleźć takie informacje.
        z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam
                Kazik