Re: Kupno dysku 80GB - jaki?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 15:30:07 MET DST

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" napisał:

> oj połamie się nieźle

Oj połamał się. Nawet mi się go do kupy nie udało pozbierać.

> O co chodzi z tym softem do Barracudy?

Soft pod DOS'a. Jakiś czas temu ktoś go zapodał na tej grupie. Na razie nie
testowałem, ale czytałem parę opinii, że działa.

> Jeśli chodzi o maxtory - wyczytałem, że cichcszą wersję,
> na lepszych łożyskach ciężko w Polsce dostać...

Niestety, Polska to kraj biedny. Wszyscy nas omijają a na rynek tylko
ochłapy rzucają...

> Poza tym nie sądzę, aby wydajność maxtora przydała mi
> się w domu przy sprzęcie Cel_at_525...

A czemu nie? Szybszy dysk, to lepsza praca całego systemu.

Pozdrawiam,
Sniper