Re: Czy warto kupic taki zestaw ?

Autor: Alfak (alfak_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 13:27:04 MET DST

Mi tam ten zestaw się podoba.
Lubię markowy sprzęt.
Miałem kiedyś IBMa i byłem bardzo zadowolony.
Minusy - problem z rozbudową - i to chyba jedyny poważny minus
Plusy - zestaw markowy (zawsze większa wydajność od skłądaków), niewielka
cena, jak przyjdzie sąsiad pozyczyć szklankę cukru i zobaczy takie cacko,
będzie kłaniał się co rano.

Generalnie do 90% zastosowań domowych całkowicie wystarczających (chyba, że
ktoś potrzebuje do gier to sorry). Mi by wystarczył na najbliższe 10 lat. To
mniej więcej tyle. Pa panowie

--
AlfaComp - Adam Kołtowski - www.alfacomp.prv.pl
Alfak - Adam Kołtowski - www.alfak.prv.pl