Re: Monitor 19' - ktory i jak testowac?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 12:27:45 MET DST

Użytkownik "Artur Poplawski" napisał:

> Póki co rozważam kupno jednego spośród następujących trzech modeli:
> 1) LG Flatron FT915Plus

Mam w domciu ten minetor od prawie półtora roku. Super maszynka, jestem
bardzo zadowolony. Kiedyś pisałem już więcej na jego temat. Poszukaj w
archiwum, jest dużo różnych opinii (nie tylko pozytywnych).

P.S.
Kiedyś piorun rąbnął mi w ten monitorek. W serwisie trzymali mi sprzęt przez
3 dni i naprawili go w ramach gwarancji. Mówić krótko: serwis na piątkę.

Pozdrawiam,
Sniper