Nowe Maxtory Fireball 3

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 12:32:56 MET DST

Witam.
Cholerny świat. Miał już ktoś do czynienia z tymi dyskami. Niedawno
zaqpiliśmy takie coś. Bardzo ładny z wyglądu: taki cieniutki i oklejony
srebrną błyszczącą folią, ATA133. No bajer.
Jest tylko problem bo to dziadostwo nie chce pracować z żadnym CDROMem czy
nagrywarką na jednej taśmie. Komp się uruchamia i wszytko jest pięknie
wykrywane przez bios, ale winda już tego nie potrafi. Gdy podpiołem jakiś
starszy dysk do tej ognistej kuli to mimo, iż bios wykrył oba dyski to już
nie potrafił z nimi wystartować. Zwiecha i basta.
Jakby tego było mało nie mogę na stronie Maxtora nic znaleźć o tych dysku
nie wpominająć o jakimś oprogramowaniu do zmiany UDMA.
Jak macie jakieś sugestie to proszę bardzo.

Pozdrawiam. Seba