Re: Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze - program do nauki

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 12:12:23 MET DST

Użytkownik "Jacek Wojaczynski" napiasał:

> To potem jeszcze przez jakieś 2 miesiące naparzałem
> w tą gierkę i ciągle pobijałem rekordy.

A ja pamiętam, że z tą gierką miałem problemy, bo program nie potrafił
odpowiednio szybko reagować na wciskane klawisze i załapywał co drugi znak.
A jeszcze lepszy błąd odkryłem w Mistrzu Klawiatury 1.0 - jeśli pisałem
szybciej niż 350 znaków na minutę, to "przekręcał się" licznik i zaczął
pokazywać jakieś 10 znaków na minutę.

Pozdrawiam,
Sniper