Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 11:13:05 MET DST

>To zapewne admin byl do wymiany --
:)))
Możliwe. Ale - zmartwię Cię - to nie byłem ja :)))) A tamten ma inżyniera
Novella, ale nie będę się za niego bił ;)))
Acha, i nie musisz mi przypominać, że znasz mnóstwo utytułowanych kretynów
;)))
Inna sprawa, że po wymianie procka (a to już zrobiłem osobiście) serwer
przestał szaleć....

>znam z kilkanascie serwerkow z K5, K6 i
>roznymi takimi cudacznymi ;) procesorami i zaden nie sprawia zadnych
>problemow (NW 4.x i 5.x). Sadze wiec, ze to nie do konca wina procesora...
Tak szczerze, to ja - mimo pewnej awersji do K5 - wogóle nie wierzę, że to
wina samego procesora. Mały problem: jak procesor może pracować niestabilnie
? Co prawda były ponoć jakieś przekręty, że intel nie opublikował wszystkich
instrukcji Pentium, i oprogramowanie, które wykorzystywało te niepublikowane
instrukcje, nie chodziło na K5, ale nie drążyłem tematu, więc może ktoś się
tu jeszcze wypowie...IMO, K5, mimo wtyczkozgodności z Pentium, zachowywał
się inaczej pod względem elektrycznym, i być może stąd problemy z niektórymi
płytami (zapewne głównie intelowskimi)....
pozdro...
sprocket