Re: kupuje kompa - pytania...

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 07:36:40 MET DST

> Soltek -a bym odradzal mialem przykre doswiadczenia w firmie mielismy chyba
> 5 plyt SL-75KAV zostala tylko 2 padly reszte trzeba bylo fleszowac bo dzialy
> sie maniany z kontrolerami dyskow.
>
> Prywatnie mialem SL-75DRV i wieszal sie z sb Live 5.1 zmiemilem na MSI
> K7T266 Pro2 RU i jest ok.

Złożyłem sporo kompów na soltekach i jestem odmiennego zdania. Do dziś nawet mój komp
ma 75KAV
zanim włożyłem SB 5.1 dowiedziałem się ze strony producenta że być może potrzebny
będzie nowszy bios do poprawnej współpracy z SB więc go za wczasu wgrałem, jak do tej
pory wszystko jest OK. Stabilne płyty, brak zwisów, obok mnie stoi kilka 75DRV5 i
śmigają aż miło :-) Być może coś innego je u Ciebie skopało, trudno wyrokować, ale
jak znam serwisy w mojej okolicy to solteki raczej nie trafiały do nich...

Pozdrawiam, Robs,