Re: PCET - OTOCZENIE SIECIOWE

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 07:26:26 MET DST

chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl naskrobal(a):

> ich wymagan -- spora ich liczba pracuje tylko po TCP/IP lub tez tylko
> po
> TCP/IP oferuje komplet funkcji.

Otoz to :-)

> Na kombinacji wieloprotokolowej zawsze wydajnosc jest nizsza. A co do
> Netware'a (nie Novella, ale to szczegol) -- sprobuj IPX/SPX only. Przy

Oczywiscie, wtopa na calego z nazewnictwem. Mea culpa :-(

> zalozeniu oczywiscie uslug nie _wymagajacych_ TCP/IP do dzialania.

Tak sie sklada, ze wlasnie akurat to zalozenie jest nie do przyjecia
(wspomniany
NDPS). Poza tym na konfiguracji wieloprotokolowej nie tylko dziala wolniej,
ale czesto wrecz nieprawidlowo (drukowanie sie krzaczy). Dla 100% jasnosci-
chodzi o konfiguracje od strony serwera, na stacji IPX/SPX moze sobie
biegac.

> Probowalem. Nie przy 1000, ale ok. 250.

I co? Rozglaszanie nie przymula sieci?

> Wymyslono. Zdecydowanie preferuje sposob konfiguracji stosowany w
> IPX/SPX.

Co kto lubi, mnie bardziej odpowiada konfiguracja TCP/IP :-))

> A ogolnie to NTG :)

W rzeczy samej. W razie jakby co, proponuje kontynuacje na priv.

--
Pozdrawiam,
                           Donik