Re: Kupno dysku 80GB - jaki?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 01:34:03 MET DST

> Oj, to niedobrze. Aktualnie mam Fujitsu 10GB, który jest cholernie
słyszalny
> i zaczyna działać mi na nerwy. Chciałbym dla odmiany coś cichszego...

Ten maxtor jest troche slyszalny (ale naprawde ledwo-ledwo). Ja sie z tego
ciesze, bo przynajmniej wiem kiedy on pracuje, a kiedy sie zawiesil komp (co
prawda zwisy sie nie zdarzaly jeszcze - ale to nowy sprzet).
BIV jest cichsza, bo domyslnie ustawiona na tryb cichy, czyli troche
wolniejszy. Natomiast PODOBNO w trybie cichym ten dysk w ogole jest
nieslyszalny (tylko czasem jakies popiskiwania)... Jak sie przestawi w tryb
normalny (bardziej wydajny), to ponoc potrafi troche szumiec.

Maxtor z tego co wiem tez mozna przestawic w tryb cichy.

No i jedna rada: zapomnij o tym jak brzmialy dyski 10GB, bo t ojuz
przeszlosc. Te nowe sa naprawde CICHE!