Jaki byscie wybrali LCD 15'' ?

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_pf.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 19:15:40 MET DST

Witam.
Ktory z 15 calowych paneli LCD (w okolicach 2000 zl.) wybralibyscie
do zastosowan takich jak programowanie i DivX'y ?
Taki dylemat ma brat mojej dziewczyby i chcialbym mu jakos pomoc.
Rozwazane sa nastepujace marki: LG, Fujitsu-Siemens,Philips, V7 (o tym
ostatnim to nawet nie slyszalem).
Ale moze byscie zaproponowali cos innego ? CTX, iiYama ?
Ale bardzo chcialbym, zebyscie do tych na wstepie wymienionych marek tez
sie jakos odniesli, bo nie wiem, czy to nie bedzie jedyny wybor.

Z gory dzieki.
Pozdrawiam

--
----------Artur Mariansky----------