Re: Kupno dysku 80GB - jaki?

Autor: haakon (haakon_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 00:07:13 MET DST

> SEAGATE 80GB BARRACUDA IV U100

mam taki dysk , a dokladnie w konfiguracji 2 X 40GB ;P i wszystko gra i
pasuje do opisu jaki podales - nie mam z nimi zadnych problemow. co do
innych... nie mam zielonego pojecia bo nie mialem okazji z nimi sie blizej
zapoznac jedynie uraz do JEBIJEMÓW po tym jak dwaj koledzy przeprawiali sie
z nimi na gwarancjach chyba z 3 razy a jak juz trafili i teraz im chodza to
zaczely terkotac jak stare zegarki - seria DTLA