Re: ISA-wy modem;

Autor: debiliada_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:05:39 MET DST

> Jeżeli to wersja z ustawianiem przerwania zworkami:
> Ustaw zworki na karcie modemu na COM2 i zamontuj modem.
> Wyłącz w setupie BIOSU COM2 zintegrowany z płytą - jego funkcje przejmie
układ
> na karcie modemu.

niestety modem wybitnie nie jest p&p; aby sie doszukac tego portu winda sobie
musi zrobic to swoje skanowanie z paskiem postepu; zajmuje je to do pieciu
minut; po tej operacji pojawia mi sie port w menedzerze urzadzen;

> Zainstaluj ręcznie sterownik pod systemem.
> Sprawdź działanie pod panel sterowania/modemy.

jak mam juz port to tradycyjnie wykonuje "szczegolowe informacje" z drugiej
zakladki w panel.modemy; i tutaj zaskoczenie; modem nie spiewa; port momdemu
zachowuje sie tak samo jak wolny com z plyty glownej;

probolwame instalowac na chama modem na ten jego port; niestety nie dziala on;

pzdrv