co to bylo ???

Autor: Paviu (Paviu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 21:52:42 MET DST

Witam, oststatnio mialem taki dziwny problem: kilka razy z rzedu
zawiesil mi sie komp,niepozostawalo mi nic innego jak zrobic reset, po
ktoryms z rzedu restarcie nie zapalila sie dioda POWER i komp nie
chcial sie uruchomic, nie zalaczal nawet monitora, walczylem z tym
godzine i nic, skasowalem ustawienia BIOSU (zworka na plycie) nic,
zmierzylem napiecie na bateri, bylo ponizej 1V, myslalem ze znalazlem
przyczyne, naladowalem baterie do okolo 3V ale dalej nic, zrozpaczony
rozebralem kompa na czynniki pierwsze i ponownie go zlozylem (sam nie
wiem po co) podlaczylem kompa do sieci i zalaczylem, ku mojemu
zdziweniu spiker zaczal wydawac dzwiek (powtarzajace sie 4 sekundowe
piski), pognalem do kumpla na net aby poszukac co ten dzwiek oznacza
ale nic nie znalazlem o takim dzwieku, zdesperowany wrocilem do chaty
i jeszcze raz zalaczylem kompa i ten zlom sie uruchomil, wyskoczyl
komunikat 'CMOS checksum error' czy cos takiego, zrobilem reset,
ustawilem SETUP i wszystko jest OK. Czy ktos wie co moglo byc
przyczyna tego zdarzenia ???